دپارتمان زبان آلمانی

از آنجايی كه زبان آلمانی مانند زبان انگليسی كه افراد آشنايی كامل يا نسبی با آن دارند نمی‌باشد، كنار هم قرار دادن افراد در كلاس‌های آلمانی با تعداد نفرات زياد موجب كند شدن فرآيند آموزش، القای حس ناتوانی در يادگيری و از بين رفتن انگيزه در افراد می‌گردد. بدين جهت آكادمی زبان‌های خارجی نوبل برای رفع مشكلات فوق‌الذكر در مرحله اول آموزش زبان آلمانی، كلاس‌های خود را به صورت انفرادی (خصوصی) برگزار می‌نمايد و بعد از ارتقاء مكالمه و توانايی برقراری ارتباط موثر زبان‌آموزان آن ها را به ادامه دوره در كلاس‌های نهايتاً ٤ نفره با توجه به گرايش آن‌ها (مهاجرت، شركت در آزمون‌های سفارت و يا مكالمه پيشرفته) سوق می‌دهد. اين امر موجب می‌شود تا زبان‌آموزان نسبت به يادگيری ترغيب شده و شاهد پيشرفت در كمترين بازه زمانی باشد. يكی ديگر از بارزترين ويژگی‌های آكادمی نوبل، برخورداری از اساتيد مجرب و حرفه‌ای آموزش زبان آلمانی است.

 

اين دوره‌ها از سه جهت داراي مزيت می‌باشند:

١) در دوره‌های زبان آلمانی آكادمی نوبل اين امكان وجود دارد كه كلاس‌ها معطوف به نياز فردی زبان‌آموزان بوده و كل زمان هر جلسه (نود دقيقه) به رسيدگي و رفع نياز‌های آموزشي فرد اختصاص می‌يابد.

٢) به جای دوره‌های گروهي ترميک طولانی مدت كه هر سطح را به ٥ الي ١٠ ترم به مدت هر ترم حداقل يك ماه تقسيم می‌كنند، در دوره زبان آلمانی آكادمی نوبل هر سطح بين ٢٥ الي ٤٠ جلسه با كيفيتي بسيار بالاتر از دوره‌های ترميک ارائه می‌شود.

٣) در اين شكل آموزش علی‌رغم اينكه زبان‌آموز در يك كلاس VIP آموزش می‌بيند، از لحاظ شهريه آموزشی مبلغی مقرون به صرفه پرداخت می‌كند كه نهايتاً حتی از مبالغ دوره‌های گروهی ترميک نيز كمتر است.

٤) در اين دوره‌ها زبان‌آموزان حق انتخاب زمان برگزاری كلاس از ٧ صبح الي ٨:٣٠ عصر را دارند، علاوه بر آن انتخاب تعداد جلسات در هفته  و روزهای برگزاری كلاس با زبان‌آموزان می‌باشد.

مشاوران نوبل با لبخند پذیرای شما هستند 🙂

[ult_buttons btn_title=”درخواست مشاوره رایگان” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwa.me%2F%2B989032884880″ btn_align=”ubtn-center” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#014b36″ btn_bg_color_hover=”#33806a” btn_title_color_hover=”#ffffff” icon_size=”32″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” el_class=”nobel-btn”]